افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

علی رغم تلاش مجری بی بی سی برای کم اهمیت جلوه داده سامانه اس 300، رئیس سابق سازمان دفاع موشکی اسرائیل اعترافات جالبی درمورد توان بالای موشکی ایران کرد.


توان موشکی ایران یکی از موضوعاتی است که در جریان مذاکرات و حتی پیش از آن بارها واکنش مسئولان اسرائیل و امریکا را درپی داشته است تاجایی که بارها تلاش کردند تا با بهانه های مختلف مانعی برای این قدرت دفاعی ایران شوند.

 

در همین زمینه موضوعی که اخیرا جنجال زیادی برسر آن در رسانه ها بوجود آمده تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران است.

 

در این بین شبکه بی بی سی در ویژه برنامه ای با حضور «یوزی روبین» رئیس سابق سازمان دفاع موشکی اسرائیل از تلاویو سعی کرد ضمن مقایسه سامانه اس 300 با آنچه که موسوم به گنبد آهنین در اسرائیل است، اهمیت و ارزش این سامانه  را کم جلوه دهد اما جالب اینجاست که این کارشناس اسرائیلی از این مقایسه سرباز زد و این دو را از دو رده متفاوت دانست.

 


یوزی روبین ـ رئیس سابق سازمان دفاع موشکی اسرائیل

 

این کارشناس یهودی در مقابل سوال مجری نسبت به احتمال تکثیر این سامانه توسط ایرانی ها  ابراز امیدواری کرد که روسیه اجازه تکثیر سامانه اس 300 را به ایران نداده باشد.

 

در ادامه این تحلیلگر یهودی به اختلاف افکنی بین ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس پرداخت و ادعا کرد این سامانه، پیش از اسرائیل تهدیدی برای این کشورهاست، غافل از اینکه در طول تاریخ هیچ موردی پیدا نمی شود که ایران به همسایگان خود تجاوز کرده باشد و آنها را مورد حمله قرار داده باشد؛ آنچنانکه مسئولان عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی نیز بارها برآن تاکید کرده و نسبت به توطئه اختلاف افکنی بین کشورهای این منطقه هشدار داده اند.

 

فدریکا موگرینی نیز در سفر اخیر خود به تهران مدعی شده بود صرف وجود برنامه های موشکی در ایران، نقض برجام نیست.

 

یوزی روبین در ادامه، ضمن اذعان به قدرت بالای موشکی ایران گفت: سامانه اس 300 انقلابی در سیستم موشکی ایران نیست چراکه ایران سیستم موشکی خیلی قوی دارد و پیش از این نیز داشته است.



گفتنی است بارها گنبد آهنین اسرائیل با موشک های دست چندم ایران توسط حزب الله شکسته شده و از این سامانه به اصطلاح فوق پیشرفته تنها اسمی بیشتر باقی نمانده است.

  • سرباز مهدی

اقتدار ما

مرگ بر اسرائیل

نظرات  (۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • بلهههههههههههههه

    شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ