افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

عربستان در اقدامی جنون آمیز به ایران هراسی روی آورده است

سرباز مهدی | دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ

نهرین نت نوشت: نظام سعودی در اقدامی جنون آمیز با انتشار بیانیه ای که 140 تن از شیوخ وهابی آن را امضا کرده اند به جای هشدار نسبت به خطر رژیم صهیونیستی برای مسلمانان و مردم جهان، به ایران هراسی روی آورده است.


پایگاه خبری نهرین نت روز دوشنبه گزارش داد، عربستان با به حرکت در آوردن دستگاه وهابی خود اقدام به تبلیغات علیه ایران کرده است.
این اقدامات در حالی صورت گرفته که تحریم های غرب علیه ایران لغو شده است.
ناظران معتقدند لغو تحریم ها دلیلی بر شکست دیپلماسی عربستان است چرا که از زمان امضای توافق هسته ای ایران با شش کشور مذاکره کننده ریاض درصدد کارشکنی در اجرای این توافق بود.
برپایه این گزارش، دو روز پیش (شنبه) بیانیه ای به امضای 140 تن از مبلغان وهابی و شیوخ موسوم به هیات بزرگان علمای دین و هیات موسوم به امر به معروف و نهی از منکر منتشر شد. 
این بیانیه در حالی منتشر شده که در چهار سال گذشته اقدامات سعودی ها علیه ایران افزایش یافته به خصوص بعد از تشکیل کمیته امنیتی و اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی برای مقابله با تهران.
این اقدامات شامل هماهنگی برای به شکست کشاندن توافق هسته ای با گروه کشورهای مذاکره کننده با استفاده از همه امکانات دیپلماتیک و سیاسی و امنیتی و فشار بر پایتخت های کشورهای غربی از جمله واشنگتن، لندن، پاریس، برلین و حتی مسکو و چین بوده که این اقدامات تا کنون به جایی نرسیده است.
این بیانیه در حالی منتشر شد که آمریکا و کشورهای اروپایی اعلام کردند تحریم ها علیه ایران لغو می شود.
لغو تحریم ها از ایران نشان دهنده وحشت نظام سعودی از بازشدن درهای دیپلماتیک و اقتصادی غرب به روی ایران است .
در این بیانیه به جای آن که رژیم صهیونیستی دشمن مسلمانان و جهان عربی و اسلامی معرفی شود بارها بر ایران هراسی تاکید شده و از ایران تصویری خصمانه به عنوان دشمن منطقه و جهان عربی و اسلامی نشان داده شده است.
وهابی ها در این بیانیه از ایران به عنوان خطر صفوی یاد شده و رهبران ایران که غرب را به زانو در آورده اند، رژیم آخوندی نامیده شده اند و این درحالی است که این عنوان لایق نظام سعودی است که برای ثبات و ادامه حاکمیتش از آتش و آهن و فتواهای شیوخ وهابی استفاده می کند.
شیخ محمد العریفی که یکی از چهره های وهابیت در نظام آل سعود به شمار می رود در باره انتشار این بیانیه گفت: این بیانیه از سوی شیوخ سعودی و در خصوص خطر صفوی ایرانی در عراق، سوریه، یمن و لبنان صادر شده است.
در این بیانیه نسبت به شیعیان منطقه الشرقیه متشکل از سه استان الاحساء ، قطیف و دمام هشدار داده شده است.
در منطقه الشرقیه چاه های نفت عربستان قرار دارد و نظام سعودی از این نگران است که مردم این منطقه در واکنش به اعدام آیت الله نمر باقر النمر روحانی شیعه عربستانی ، قیام کنند.
در این بیانیه شیوخ وهابی به کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به فعالیت های مخفیانه اطلاعاتی و سیاسی و اقتصادی هشدار داده اند.
از مهم ترین امضا کنندگان این بیانیه ، عبدالله الغنیمان ، سلیمان التویجری، نصر العمر ، علی الغامدی ، عبدالعزیز الترکی، ولید الرشودی، محمد البراک، سعد الغامدی، محمد التویجری ، ولید المغامسی ، احمد الراجحی و احمد الربیش می باشند.
رادیو صوت العراق در تفسیر این بیانیه و امضای 140 تن از شیوخ وهابیت اعلام کرد که امضای این تعداد از سرکردگان وهابیت نشان می دهد عربستان در تبلیغات دیپلماتیک، سیاسی و امنیتی علیه ایران شکست خورده است و انتشار بیانیه مذکور اعتراف به این شکست است چرا که نظام سعودی برای جبران این شکست از کلیه دستگاه های سیاسی ، دینی و تبلیغی خود علیه ایران استفاده کرده است.
صوت العراق افزود، اقدام جنون آمیز عربستان در شیوه رفتار سیاسی ، رسانه ای و امنیتی نظامی با ایران و دیگر کشورهای منطقه مانند یمن، سوریه و عراق حکایت از شکست طرح های امنیتی و سیاسی در سوریه دارد به خصوص بعد از آن که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تصمیم گرفت وارد جنگ علیه تروریست های وهابی داعش در سوریه شود.
در ادامه این گزارش آمده است، کرملین زمانی وارد جنگ در سوریه شد که برایش ثابت شد تروریست های موجود در این کشور دیدگاه وهابی دارند و ابزار سازمان های اطلاعاتی ترکیه ، عربستان، قطر و اردن و با نظارت آمریکا، فرانسه و انگلیس هستند.
به اعتقاد مسکو این تروریست ها نه تنها برای شهرها و شهرک های سوریه خطرناک هستند بلکه این کشور مکانی برای تشکیل گروه های تروریستی تبعه روسیه نیز شده و آنان بعد از جذب برای اقدامات تروریستی و تهدید امنیت ملی روسیه به این کشور بازمی گردند.
رادیو صوت العراق در ادامه گزارش افزود، عربستان زمانی اقدامات تجاوزگرانه اش را در عراق افزایش داد که متوجه شد با اقدام نظامی روسیه در سوریه دیگر جایگاهی در این کشور ندارد.
به همین دلیل ریاض با افزایش حمایت های مالی و در اختیار گرفتن دهها شبکه تلویزیونی و ماهواره ای از جمله شبکه الشرقیه ، التغییر، البابلیه، البغدادیه در صدد مقابله با ایران و اقدامات نظامی روسیه بر آمد.
علاوه بر تامین مالی و استفاده از شبکه های رسانه های از نمایندگان و سیاستمداران سنی عراقی از جمله اسامه النجیفی ، اثیل النجیفی ، رافع العیساوی و طارق الهاشمی نیز حمایت کرد و با مقامات کرد در کردستان عراق از جمله مسعود بارزانی پیمان دوستی و همکاری بست و آنان را با مال و سلاح پشتیبانی نمود.
رادیو صوت العراق در پایان این گزارش افزود، شکست دیپلماتیک و سیاسی عربستان در سوریه و یمن این کشور را به تمرکز بر عراق و افزایش حمایت از تروریست های وهابی داعش و حمایت از سران آنان که بیشتر از فرماندهان گارد ریاست جمهوری منحل شده عراق می باشند بودند ، واداشت تا وضعیت تروریست های داعش را در استان صلاح الدین و دیاله بهبود بخشد و این در حالی بود که آمریکا نیز با ایجاد ائتلافی دروغین اقدام به بمباران نیروهای حشد الشعبی کرد و تروریست های داعش را در جبهه های جنگ در کوه های مکحول ، دیالی ، الحویجه، شملا و غرب سامراء از نظر سلاح تقویت کرد.
  • سرباز مهدی

آل سعود

عربستان


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ