افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به دریادار فدوی تأکید کرد: اقدام دلیرانه نیروی دریایی سپاه نشان داد امنیت خلیج فارس در ید قدرت ایران است.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پیامی از عملکرد و اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

متن پیام به‌شرح زیر است:

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

عزت و اقتدار ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران یک بار دیگر با اقدام هوشمندانه و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.

اقدام دلیرمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس نشان داد که حفظ امنیت این منطقه حساس در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا نیز نمی‌تواند قاعده این بازی را رعایت نکند.

تجاوز دو شناور آمریکا به حریم دریایی خلیج فارس گرچه عمدی  نبود، اما عکس العمل سریع و هوشمندانه این نیروی پرافتخار یک بار دیگر اقتدار این ملت بزرگ در زیر سایه پربرکت فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) را به نمایش گذاشت.

نکته تحسین برانگیز این اقدام مقتدرانه رفتار اسلامی برادران سپاه با دستگیرشدگان آمریکا بود که برای همه دنیا نکات آموزنده در بر داشت و نشان داد اسلامی واقعی چنین رفتاری دارد.

پیام روشن این اقدام به کشورهای منطقه این بود که جمهوری اسلامی ایران با احساس مسئولیت در برابر امنیت این منطقه حساس در شرایطی قرار دارد که با قدرت‌های بزرگ این‌گونه برخورد می‌کند و آنها باید توجه داشته باشند که دچار اشتباه محاسبه نشوند و بیهوده رجزخوانی نکنند.

اینجانب از جانب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با کمال احترام و سپاس ویژه از عملکرد نیروهای عمل‌کننده و فرماندهی هوشمندانه جنابعالی این موفقیت را تبریک می‌گویم و برای شما و همه دلیرمردان نیروی دریایی سپاه آرزوی موفقیت دارم.

علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

  • سرباز مهدی

اقتدار ما


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ