افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

میزان نوشت: عبدالله عراقی گفت: باید دعا کنیم به جایی برسیم که روزی تمام موشک ها و سلاحمان به سمت اسرائیل باشد.

جانشین نیروی زمینی سپاه در بزرگداشت شهدای مدافع حرم و چهلمین روز شهادت شهید حمید سیاهکالی مرادی که در قزوین برگزار شد گفت: خداوند در باب مجاهدت می فرماید « مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا » یعنی در بین مؤمنین مردانی هستند که با خدا عهد و پیمانی صادقانه بستند و به این عهد و پیمان وفادار ماندند و به شهادت رسیدند و گروهی هم در انتظار شهادت هستند.

وی افزود: جنگ که تمام شد کسی گمان نمی کرد که دوباره باب شهادت باز شود ولی این آیه به ما می گوید که یک کاروانی از خوبان عالم دوباره به راه افتادند.

سردار عراقی اضافه کرد: برای اجرای فرامین حضرت حق، در هر ایستگاهی گروهی از این مؤمنین به شهادت می رسند و گروهی این راه را ادامه می دهند تا در روز قیامت در رکاب صاحب اصلی خودمان امام زمان (عج) به شهادت برسند و خوش به حال آن کسانی که در این رکاب وجود دارند.

وی با اشاره به حضور مستشاری ایران در سوریه و عراق تصریح کرد: رزمندگان ما در حرم آل ا... چنان دلاوری و جانفشانی می کردند که دوباره بعد از 26 و 27 سال آن صحنه های نبرد و جنگ شلمچه برای من تداعی شد.

این فرمانده نظامی افزود: جنگ در سوریه و عراق جنگ بسیار سختی است زیرا دشمن به صورت چریکی می جنگد اما نیروهای ما نیز تجربه هشت سال دفاع مقدس را به همراه دارند، عنوان کرد:  دشمن آنچنان رعب و وحشتی در دل ارتش های جهان انداخته که جرأت نمی کنند با آنها به طور زمینی جنگ کنند و تنها از طریق هوا حمله می کنند ولی همین نسل جوان ایرانی، بسیجیان و تلفیقی از بازنشستگان و افزاد مجرب نظامی آنچنان جنگ را مدیریت می کنند که ما را به حیرت واداشته اند.

 وی گفت: یکی از مشکلاتی که ما امروز داریم این است که هرجا می رویم این جوانان کشور خواهان اعزام به جبهه ها هستند و ما شرمنده آنهاییم و آن کسانی که یاوه می گفتند که اگر جنگی بشود کسی نمی آید اکنون بیایند و ببینند که در یک منطقه دور و ناشناخته، این همه نیرو آماده دفاع از حرم اهل بیت (ع) هستند.

سردار عراقی در پایان تاکید کرد: امروز در منطقه صهیونیست ها و آمریکا طوری صحنه را طراحی کرده اند که مسلمانان را به جان هم بیندازند و باید دعا کنیم به جایی برسیم که روزی تمام موشک ها و سلاح هایمان به سمت اسرائیل باشد و گوش به امر ولایت فقیه باشیم و به فضل خدا روزی می رسد که اسرائیل به دست جوانان مسلمان محو می شود.

  • سرباز مهدی

اقتدار ما

مرگ بر اسرائیل


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ