افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

به گزارش گروه سیاسی میزان، حسین امیر عبداللهیان در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت غضنفر رکن آبادی در جمع خبرنگاران درباره آسیب دیدن سفارتخانه ایران در صنعا در جریان حملات موشکی عربستان اظهار کرد: متاسفانه در جریان پرتاب راکت و حمله هوایی که عربستان سعودی به صنعا داشته در نزدیکی سفارت ما راکتی اصابت کرده که یکی از نگهبان‌های ما به شدت مجروح شده است. ما این موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم و تا ساعاتی دیگر قرار است طی یک گزارش رسمی به سازمان ملل آن‌ها را در جریان جزییات این موضوع بگذاریم.

گزارش ایران از حمله موشکی عربستان تا ساعاتی دیگر در اختیار سازمان ملل قرار می‌گیرد
وی تاکید کرد: ما این موضوع را از طرق حقوقی و بین المللی پیگیری خواهیم کرد. عربستان سعودی در امنیت دیپلمات‌های ایرانی و حفظ امنیت سفارت ما در صنعا مسئول است که حتما باید مورد توجه قرار دهد.

امیر عبداللهیان ادامه داد: متاسفیم که عربستان سعودی یک اقدام سهوی را که تعداد اندکی در مقابل سفارت این کشور در ایران انجام داده‌اند تبدیل به یک جنجال سیاسی کرده و متاسفانه نسبت به حمله به منطقه‌ای که سفارت ما در آن قرار دارد و باعث شده یکی از نگهبانان ما مجروح شود مقامات عربستان کوچکترین اعتنایی ندارند که البته ما پیگیری های بین المللی را در این موضوع ادامه خواهیم داد.

وی همچنین درباره لغو سفر حج به عربستان یادآور شد: طبق تصویب هیات دولت حج عمره انجام نمی‌شود اما درباره حج تمتع علما باید نظر بدهند.

معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه در پایان در واکنش به ادعای بحرین مبنی بر دستگیری یک گروه تروریستی در این کشور و عضویت چند ایرانی در آن تصریح کرد: بحرینی‌ها فقط فرافکنی می کنند، ارتباطی میان این سناریوی ساختگی بحرین و جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

  • سرباز مهدی

عربستان


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ