افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

زنگ پایان .......

سرباز مهدی | دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

همیشه خداوند متعال بخواهد قومی را به هلاکت برساند، عقل و شعور را از آن قوم میگیرد.

ما در ماه های اخیر شاهد بی عقلی های بسیاری از خاندان حرامزاده آل سعود بوده ایم. این زنا زادگان، آنقدر کار های شیطانی انجام دادند که در سخن کوتاه من جا نمیشود. قتل، سرکوب، تجاوز به کار های روزانه این سگ صفتان تبدیل شده. ولی خوشبختانه خداوند همیشه به فکر مسلمانان و شیعیان است. تمام کار هایی که آنها طی سالیان اخیر انجام دادند، دست و پا زدن هایی بودند در لجنزار. آنها هر لحظه بیشتر و بیشتر به پایان عمر ننگین خویش که فقط تاریخ بشر را لکه دار کرده نزدیک میشوند.

پشتیبانی و کمک آنان به تروریست ها، در تمام نقاط جهان بر هیچ کسی پوشیده نیست. در عراق، یمن، سوریه، لبنان، افغانستان و دیگر کشور های مظلوم، هر خانه ایکه ویران میشود، هر خانواده ای که آواره میشود، هر کودکی که یتیم میشود، حاصل پول های کثیف خاندان حرامزاده و هوس باز آل سعود است. این کار آنان چهره ی منحوس دولت عربستان را به تمام جهان نمایان کرده و هر دلاری که به تروریست ها دادند، آنها را صد قدم به جهنم نزدیک تر میکند.

دیگر اقدام شیطانی این کفتار ها، حمله به مردمان شجاع و جنگجوی یمن است. حملاتی که جز قتل هزاران انسان بی گناه و کودک، اثری در پی نداشته است. یمنی ها کسانی هستند که برای دفاع از وطن و ناموس خویش، تا آخرین قطره خون خود را فدا میکنند. آنها حاضرند تادل ریاض پیش روند تا انتقام خونهای ریخته شده را بگیرند.

شهید کردن شیخ نمر باقر النمر، یکی از بزرگترین اشتباهات آنان بود. اقدامی که جامعه اسلامی را بیش از پیش منسجم کرد. جرم این روحانی مبارز، ایستادگی در برابر ظلم آل سعود و بیعت نکردن با دولت شیطانی آنان بود. این اقدام این حرامیان را با سرعت بیشتری به نابودی کشاند.

ولی بزرگترین اشتباه آل نجس سعود، باز کردن دهان های نجس خود و اراجیف گفتن در مورد ایران است. بزرگترین بی عقلی که میتوان از آنان تصور کرد... به گفته ی هم پیمانان سگ صفتشان، ایران قبل از اینکه آنان از آمریکا کمک بخواهند، آنان را به عصر ما قبل تاریخ میبرند! وقتی یمن با آن موشک های قدیمی از حریم دفاعی آنان میگذرد و فرماندهانشان را نابود میکند، ایران، با موشک های خود چه کارها که میتواند بکند! شاید نمیدانند که یک گردان بسیجی چه حماسه ها در 8 سال ساخت، حال چند لشکر و سپاه از آنان چه میکند!

اگر عربستان همین رویه را پیش بگیرد، سال دیگر همین موقع فقط لکه ای از آنان، کتاب تاریخ را کثیف میکند......


به امید ظهور

  • سرباز مهدی

اقتدار ما

عربستان

نظرات  (۱)

  • دانشنامه دفاعی
  • ان شاءالله به زودی شاهد نابودی و محو ابدی آل نجس سعود و تفکر اردوغانیسم خواهیم بود.

    شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ