افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

قدرت تسلیحاتی حزب الله؛ قویتر از اسرائیل

سرباز مهدی | سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ق.ظ

به گزارش گروه سیاسی میزان، شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما با بیان اینکه تسلیحات نظامی حزب الله بسیار قوی تر از داشته های اسرائیل است گفت: تسلیحات نظامی حزب الله نسبت به سال 2006 بسیار مجهزتر و قوی تر از داشته های فعلی اسرائیل است و اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا و دوباره تعرضی به لبنان کند برایش گران تمام خواهد شد. 

قدرت تسلیحاتی حزب الله؛ قویتر از اسرائیل
وی افزود: اسرائیل باید بداند که دیگر زمان قلدری و شاخه و شانه کشیدنش تمام شده و جواب گلوله و موشکهایش با موشک داده خواهد شد. 

شیخ نعیم با بیان اینکه دست های پشت پرده و تحریک کننده نیروهای تروریستی در منطقه سبب زبانه کشیدن آتش زیر خاکستر خواهد شد گفت: کسانی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می زنند بهتر است دست نشانده های خود (داعش و گروهک های تروریستی) را مهار کنند و دست از شیطنت بردارند.

وی ادامه داد: پرواضح است که فعالیتهای گروهک های تروریستی همچون داعش از سوی غربی ها کنترل می شود اما این تحریکات سبب می شود تا کشورهای منطقه با همبستگی و اتحاد بیشتر از آرمانها و اهداف اسلامی خود دفاع کنند. 
شیخ نعیم با اشاره به اینکه کشورهای غربی می خواهند با اسلام ساختگی و جلوه های نادرست دینی ماهیت دین را تغییر داده و مردم را از دین گریزان کنند اما ما می دانیم که اسلام واقعی مغایر با عملکرد تروریستهای دست نشانده غربی است و فعالیتهای گروهکهای داعش و امثال آن نمی تواند خدشه ای به اعتقادات دینی مسلمانان وارد کند.

وی در خصوص اقدامات غربی ها در سوریه و احتمال بوجود آمدن تزلزل در حکومت بشار اسد هم گفت: مردم سوریه با بصیرت و آگاهی خود برگرفته از انقلاب اسلامی ایران که یکی از انقلاب های پرشکوه و مثال زدنی جامعه اسلامی است به حمایت از رئیس جمهورشان قیام خواهند کرد و مانع از تفرقه افکنی ها و مزدوری های دست نشانده های آمریکا در منطقه خواهند شد و حزب الله هم در این راستا از هیچگونه کمکی کوتاهی نخواهد کرد.
  • سرباز مهدی

حزب الله

نظرات  (۱)

  • دانشنامه دفاعی
  • شب گذشته سخنان آشیخ نعیم را گوش می‌دادم.
    کیف کردم. کاش بعضی‌ها از این روحانی شجاع یاد بگیرند.

    عیدتان مبارک

    شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ