افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

دشمن به دنبال نفوذ است

سرباز مهدی | جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است، گفت: باید مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه، حجت‌الاسلام غلامرضا صفایی در نهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر در حزب مؤتلفه اسلامی، در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های همراهی مسلمانان از منظر قرآن کریم با پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: مسلمان واقعی و کسانی که می‌خواهند در معیت و همراهی پیامبر اکرم(ص) باشند، با دشمن اسلام و بیگانه‌ای که توطئه‌گر  بوده و به فکر نفوذ است، هیچ سازشی ندارد، بلکه مقابله می‌کند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود بارها بر موضوع نفوذ دشمن هشدار داده‌اند، زیرا دشمن مشکلش ایران نیست، بلکه انقلاب ما است که اسلامی است و به فکر نفوذ و توطئه‌چینی و برنامه‌ریزی برای ضربه زدن است تا ما نتوانیم همراه با پیامبر(ص) و اسلام باشیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: ما فراموش نمی‌کنیم که آمریکا توطئه‌گر و شیطان بزرگ و دشمن اسلام است. آنها امروز داعش را به وجود آورده‌اند که چنین مصیبت‌هایی برای دنیای اسلام به وجود آورده و در اروپا مسلمانان در شرایط سختی به سر می‌برند.

حجت‌الاسلام صفایی با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا هیچ زمانی نباید فراموش شود، افزود: دومین ویژگی مسلمانانی که می‌خواهند همراه پیامبر(ص) باشند، این است که نسبت به دیگران الفت و مهربانی داشته باشند. در دنیای دیروز و امروز و فردا مهم‌ترین قدرت و مهم‌ترین بازدارنده، قدرت مردم است. مقام معظم رهبری بارها بر وحدت ملی تأکید کرده‌اند و به دلیل این است که دشمنی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده، استکبار جهانی است که می‌خواهد مقاومت اسلامی را از بین ببرد؛ باید در مقابل دشمن وحدت داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، در ادامه اظهار داشت: ایران امروز قدرتی جهانی است و دشمن می‌خواهد این قدرت را از بین ببرد و به دنبال نفوذ است. برای مقابله با نفوذ راهی جز اتحاد و وحدت ملی نیست.

حجت‌الاسلام صفایی تأکید کرد: دشمن به دنبال نفوذ به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از طریق انتخابات است. دشمن پس از امام(ره) فکر می‌کرد که انقلاب تمام می‌شود. خداوند وجود حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای را به عنوان ذخیره‌ای پس از ایشان برای ما در نظر گرفت. ما در نیروهای مسلح با تمام وجود امنیت و اقتدار را از فرماندهی ایشان می‌بینیم که هیچ ضعفی وجود ندارد و در غیر این صورت، دشمنان طور دیگری رفتار می‌کردند.

وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس تصریح کرد: باید مراقب باشیم مجلس ششم دیگری تشکیل نشود. هنوز خاطر مردم است که چه تنش‌هایی را در آن مجلس ایجاد کردند. کسانی که می‌خواهند در معیت و همراهی حضرت رسول (ص) باشند نباید نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند.  

  • سرباز مهدی

مقام معظم رهبری

نفوذ

نظرات  (۱)

  • دانشنامه دفاعی
  • اگر دو چیز را گم نکنیم مشکلی پیش نمی‌آید.
    حسین علیه‌السلام
    ولایتمداری و پیرو رهبر و امام خامنه‌ای

    شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ