افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

اتمام حجت فرمانده کل سپاه با دشمنان جبهه مقاومت

سرباز مهدی | پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه عصر دیروز در جمع خانواده‌های شهدای خوزستانی مدافع حرم در اهواز سخنان مهمی را مطرح کرد که بازخورد بسیاری در رسانه های داخلی و خارجی داشت.

در ادامه بخش های مهمی از سخنان دیروز فرمانده کل سپاه را مرور می کنیم:

هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران در حال دفاع هستیم

فرمانده کل سپاه  در بخشی از سخنانش با بیان اینکه ایستادگی یک روز در خوزستان تعریف می‌شد، گفت: امروز هزاران کیلومتر آن طرف تر در حال دفاع هستیم اما ماهیت جنگ یکی است و ما باید ابعاد این جنگ و توطئه را بشناسیم.

اتمام حجت سرلشکر با تروریست ها

وی تصریح کرد: این نوع دفاع و راهبردها، حد و حدود را برای ما مشخص می کند، خدا می‌داند اگر ما یگانی از بسیجیان خود که اماده جنگ هستند را اعزام کنیم چه اتفاقی می افتد.

خیلی‌ها می‌خواهند در جبهه های مقاومت حاضر شوند/سرنوشت جهان در منطقه غرب آسیا رقم می‌خورد

وی با بیان اینکه خیلی‌ها می‌خواهند در این جبهه حاضر شوند، اظهار داشت: قدر این نعمت الهی را باید دانست و آن را تقویت کرد.


وی با اشاره به اهمیت منطقه غرب آسیا گفت: سرنوشت جهان در این منطقه رقم می‌خورد و برداشته شدن مرزهای کشورهای محور مقاومت برای رسیدن به وحدت اسلامی به همراه اتصال قلبی با دیگر کشورها یکی از موضوعات قابل توجه است.

آمریکا دیگر توان جنگ رو در رو با کشورهای مسلمان را ندارد

وی با اشاره به ناکارآیی ارتش رژیم بعث و بیان اینکه آمریکا دیگر توان جنگ رو در رو با کشورهای مسلمان را ندارد، اظهار داشت: مردم عراق باید جنگ با افرادی را یاد می‌گرفتند که جنسشان از جنس قاتلان امام حسین (ع) است.

فرمانده کل سپاه افزود: سرنوشت آینده اسلام و جهان در جنگ‌های غرب آسیا رقم می‌خورد و خوشا به حال کسانی که با بصیرت می‌بینند و اثرش را در مقاومت و ظهور می‌بینند.

خبرگزاری میزان-گروه سیاسی
  • سرباز مهدی

اقتدار ما


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ