افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

حرامزاده ها، سرشان روی تنشان سنگینی کرده....

سرباز مهدی | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

بازهم امروز به خبری عجیب برخوردم و مجبور شدم که دلنوشته ی دیگری بنویسم. در نرم افزار خبری که دارم مشغول مرور اخبار بین المللی بودم که به این تیتر برخوردم : "ورود نظامیان عربستان به عراق".

اگر این خبر درست باشد، حرامزاده های سگ صفت حرامزادگی خود را به حد آخر رساندند. وهابی های عربستان بیش از هر موقع دیگری قلاده های خود را پاره کردند و گور خود را عمیق تر کردند، پایشان را از گلیمشان دراز تر کردند و هر روز بیشتر به پایان عمر ننگین و خون آلودشان نزدیک میشوند. با این کارشان عملا با پنجه های خود قبرشان را کندند. شمارش معکوس پایان آل سقوط رو به اتمام است.

من فکر میکنم این خوک های کثیف برای کمک به نیرو های لعنتی ترکیه پای نجسشان را در سرزمین مقدس عراق گذاشته اند. غیر از این انتظار نمی رفت. تمام لشکر کفر در حال جمع شدن هستند تا نیش شان را در بدن اسلام فرو کنند. فرانسه، انگلیس، ترکیه، عربستان، آمریکا، سگ نجس (اسرائیل) و دیگر رژیم های حرامزاده در حال متحد شدن هستند تا به تصور خودشان اسلام حقیقی را نابود کنند و خون برادران و خواهران ما و حتی خود مارا به زمین بریزند.

والله والله والله ، هر چقدر هم متحد شوید، مجهز شوید، مسلح شوید نمیتوانید این بیداری اسلامی را که در حال نابود کردن ریشه های استکبار و در راس آن شیطان است را خاموش کنید.

شما انقدر پست و کثیف هستید که فکر میکنید با ریختن خون ما روی زمین کار تمام است!

نه نه نه. به خدا اینگونه نیست. پیروزی ما وعده ایست الهی.

شما خوک های کثیف قصد داشتید با به وجود آوردن گروهک های شیطانی، اسلام را بدنام کنید! ولی دیدید که دنیا اسلام واقعی را شناخت و فهمید که این اسلامی که گروهک های تکفیری آوردند، آمریکاییست!

میدانم، میدانم که میسوزید! خوب میدانم که در حال سوختن هستید! به لطف خدا تمام نقشه های شما نقش بر آب شد و شما را وادار کرد تمام نیروهای کفار را متحد کنید و به خاورمیانه بیایید. و چه پایان دردناکی برای شماست! این جمله از من نیست.... وعده ی الهی است :

«مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَکَهُمْ فِی ظُلُمَاتٍ لاَّ یُبْصِرُونَ * صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ * أَوْ کَصَیِّبٍ مِّنَ السَّمَاءِ فِیهِ ظُلُمَاتٌ وَ رَعْدٌ وَبَرْقٌ یَجْعَلُونَ أَصْابِعَهُمْ فِی آذَانِهِم مِّنَ الصَّوَاعِقِ حَذَرَ الْمَوْتِ واللّهُ مُحِیطٌ بِالْکافِرِینَ * یَکَادُ الْبَرْقُ یَخْطَفُ أَبْصَارَهُمْ کُلَّمَا أَضَاء لَهُم مَّشَوْاْ فِیهِ وَإِذَا أَظْلَمَ عَلَیْهِمْ قَامُواْ وَلَوْ شَاء اللّهُ لَذَهَبَ بِسَمْعِهِمْ وَأَبْصَارِهِمْ إِنَّ اللَّه عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ»؛

« مثل آنان همچون مثل کسانى است که آتشى افروختند و چون پیرامون آنان را روشنایى داد، خدا نورشان را برد و در میان تاریکی‌هایى که نمى‏بینند رهایشان کرد؛ کرند، لالند، کورند؛ بنابراین به راه نمى‏آیند یا چون [کسانى که در معرض] رگبارى از آسمان که در آن تاریکی‌ها و رعد و برقى است [قرار گرفته‏اند] از [نهیب] آذرخش [و] بیم مرگ سر انگشتان خود را در گوش‌هایشان نهند، ولى خدا بر کافران احاطه دارد؛ نزدیک است که برق چشمانشان را برباید، هر گاه که بر آنان روشنى بخشد، در آن گام زنند و چون راهشان را تاریک کند [بر جاى خود] بایستند و اگر خدا مى‏خواست‏، شنوایى و بینایى‏شان را برمى‏گرفت که خدا بر همه چیز تواناست»

بقره: 20 ـ 17

صبر کنید. مثل ما. که سالیان سال است منتظریم. ما سروری داریم که شما فکرش را هم نمیکنید. آقایی که الان جنایات شما را مشاهده و صبر ما شیعیان را درک میکند. او هم منتظر است..... منتظر روزی است که خداوند به او فرمان ظهور در مسجد الحرام را بدهد و چه پایان خونینی برای شماست! او نه تنها انتقام خون های زنان و کودکان و افراد بی گناه را به بدترین شکل از شما میگیرد، بلکه انتقامی از شما میگیرد که در تاریخ سابقه نداشته....... انتقام خون حسین و ابوالفضل و علی اصغر و تمام بی گناهانی که اجداد شما روی خاک داغ دیده ی کربلا ریختند.

پس همه صبر میکنیم. ما برای حکومت آقایمان، سرور و مولایمان برای انتقام خون بی گناهان و شما برای تیره و تار شدن کل زندگیتان و زجه زدن های بی فایده.....



درست است، از پیاده کردن نیرو های سعودی و ترکیه گفتم و به مهدویت رسیدم. برادران و خواهران منتظر، ظهور بسیار نزدیک است...

آماده باشید

  • سرباز مهدی

دل نوشته


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ