افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

ارتقای کروز ۳۰۰کیلومتری قدیر در دستور کار نداجا

سرباز مهدی | شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۷ ب.ظ

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آخرین سری موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت.

دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درخصوص آخرین وضعیت تعمیر و ساخت ناوشکن‌ها از جمله ناوشکن سهند گفت: ما در این حوزه به دستاوردهای ارزشمندی دست‌ یافته‌ایم و آخرین ناوشکن ما سهند نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: اقدامی که ما اخیراً انجام داده‌ایم این است که ناوشکن‌های‌مان را به موشک‌های کروز پیشرفته تجهیز کرده‌ایم و در همین راستا نیز موشک قدیر را از وزارت دفاع تحویل گرفته‌ایم و آن را روی ناوشکن‌های‌مان نصب کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: قدیر از جمله موشک‌های پیشرفته‌ای است که در اختیار داریم و اساساً چون باید امنیت را در دریا تأمین کنیم و توان دفاع از خود را داشته باشیم، باید به موشک‌هایی با برد و دقت خوب دست یابیم و امروز به این هدف رسیده‌ایم.

سیاری با بیان این مطلب "موشک‌های در اختیار ما از دقت بالا، سر جنگی خوب و قابلیت جنگال برخوردار هستند" اظهار داشت:‌ آخرین سری از موشک‌های پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، قدیر است اما این موشک‌ها ارتقاء خواهد یافت و سال به سال به موشک‌های جدید دست خواهیم یافت.

  • سرباز مهدی

اقتدار ما

نظرات  (۱)

  • دانشنامه دفاعی
  • ان‌شاءالله
    قرار بود از مقتدر هم رونمایی شود با برد 600 کیلومتر. در هفته دفاع مقدس هم دو سه ثانیه تصویر مقتدر را از روبرو نشان دادند اما خبری نشد.
    ان‌شاءالله که مقتدر را هم رونمایی و تولید می‌کنیم.

    شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ