افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

جنگ نرم قسمت آخر

علی میرزایی | چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ

استاد رائفی پور


جنگ_نرم وعملیات روانی


قسمت سیزدهــــم(قسمت آخر)

چندمورد ازبسترهایی که موجب سوق به ماهواره شد:

◆عدم توانایی دستگاه های فرهنگی درپر کردن اوقات فراغت نوجوانان،جوانان وبزرگسالان

یعنی مثلا بلد نیستیم یک مدل صحیح کتاب خوانی به بچه هامون یادبدیم،تو آموزش وپرورش یه کاری کردن بااین بچه که اگه میخوای بدونی چقدر به کتاب عشق داره، بروجلو درِ مدرسه ببین چیکار میکنن بااون کتاب! همچین شوتش میکنه که نگو!

چون حالش بهم میخوره ازکتاب، ماخودمون بار آوردیم.

◆کمبود فضاهای تفریحی، ورزشی،سرگرمی وهنری فراوان،ارزان،قابل دسترس وجذاب

دردسترس باشه نه اینکه نه اینکه بچه بلندشه بره 50 کیلومتر اون ورتر تایه سالن فوتسالی گیربیاره، کلی پول بده تا ورزش کنه، بخدا اگه باشه اینا میرن،آرزوشونه...

ورزش های قهرمانی و پهلوانی مون رو یادبدیم،افراد موفق بااخلاق رو تو رسانه هامون معرفی کنیم،اینا مردم رومیکشونه به این سمت...

هی برید پول بریزید توشکم صعودی ها،یه باررفتی مکه بسه دیگه چه خبره؟نمیاد یه فضایی فراهم کنه که جوونا بیان چارتا کار فرهنگی کنن، بچه میاد میگه  [آقا مامیخوایم کارفرهنگی کنیم یه کامپیوتر نداریم،پول یه زیرزمین نداریم اجاره کنیم که باهم جلسه بذاریم،رفتیم مسجد پرتمون کردن بیرون] 

تومسجدم میبینی بسیج با روحانی مسجد مشکل داره،هردوتابا هیئت امنامشکل دارن، بعد کانون مساجداین سه تاروبه رسمیت نمیشناسه، اصن یه شیر تو شیریه! مسجدی که شده عزاخونه،فقط عزابرگذار میکنن که خاطره بد می مونه

کو اون مسجدایی که دهه_فجر میرسید، جعبه های نوشابه روبرعکس میکردن یه فرشی روش مینداختن ،سِن درست میکردن؟ گروه سرود داشت،گروه تئاتر وتواشیح داشت. کو اون مساجد؟! اون فضا برای نوجوون جذابه نه اینکه بری مسجد پنجاه تاپیرمرد نشستن یه نفرم جدید میخواد بیاد یه جوری نگاهش میکنن.

یه باررفتم تویکی از مساجدقدیمی که خیلی معماری زیبایی داشت من هوس کردم یه اذان بگم. رفتم اجازه بگیرم، متولی اونجاگفت نه من نذردارم خودم باید بگم! آقا این شروع کرد اذان گفتن ،مُرده روازگور درمیاورد! انقدر زشت! یه ارمنی بود رفت به مؤذن یه مسجدی گفت خداپدرتو بیامرزه! گفت چرا؟ گفت دختر من داشت مسلمان میشد از وقتی صدای اذان تورو شنیده بیزار شده...!

خب چی میشه اون بچه بیاد اذان بگه؟ آقا مداحی،میکروفون بده دست بچه بذار بخونه یاد بگیره،تشویقش کن! مسابقه برگزار کنید...

ایناتومسجدا بود ولی الان نیست دیگه...کشیدن بردن تو فرهنگسرا ها بعد اونجاروهم ول کردن،تموم شد رفت...

مسجد کانون شهره



عوامل سوق به ماهواره و راهکار های مقابله باآن:

اگر روحانیون ما وسط مردم نباشند،به لسان مردم صحبت نکنندواز خودمردم نباشند،مردم فاصله میگیرند...

من یک روحانی میشناسم که آمار معدل بچه های چهل تاخونه که هرطرف مسجد هست روداره،رفته از مدرسه شون گرفته، خانواده ای تعجب کرده بود که یک روحانی اومده در زده میگه این هدیه برای بچه شما که معدلش بیست شده. خب این بچه دیگه نمیره مسجد؟ اینا باید درست شه...

من یه جارفتم گفتن تواداره ارشاد مون بودجه اضافه داریم، گفتم آقا اینو باهاش تاب و سرسره ووسایل بازی بخرید، بذارید تو مساجد. اون بنده خداپذیرفت. سال بعدش رفتم اونجا دیدم 20-30 تا مسجد روتجهیزکردن به اتاق بازی! میگفت جمعیت مسجد چندبرابر شده. بچه دست باباش رومیگیره میگه بریم مسجد. خب بیاین این طرح روهمه جااجرا کنید. من هزاران ازاین طرح های فرهنگی دارم ولی هیچ کس گوش نمیکنه! این کارا بیشتر ازاینکه پول بخواد فهم وشعور میخواد...

برخوردهای غلط چقدر جوان های مارو راند؟ من یه مدرسه دخترانه رفتم بودم برای سخنرانی،یک دخترخانمی اومده بوداز من یه سوال بپرسه،یهودیدم یکی اومد این دختره رو گرفت پرتش کرد از دفتربیرون،این رفتار های فردی که هیچ مبنایی نداره اثرگذاره...

انصافا تو صدا_و_سیما هم کارهای خوبی صورت گرفته، الان خداوکیلی یک سری شبکه بوجود آوردن یعنی مثلا شبکه مستند میخوای مستند نشون میده،شبکه سرگرمی وشادی واین جورچیزا میخوای ،شبکه_نسیم هست،شبکه فیلم وسریال و ... درسته به کیفیت ماهواره نمیرسه ولی خداییش خیالت راحته که دیگه مشکلات اون طرفو نداره.

●به نظام خانواده باید درست وحسابی پرداخته بشه...ما فرد و اجتماع نداریم ،این نگاه غلطه، مافرد، جامعه ،اجتماع داریم...خانواده رویک جامعه کوچک دانستن غلطه،روابطی که در خانواده هست درجامعه نیست حتی درجامعه دوستان...

باید یک وقتی بذاریم برای خودمون،ازهم دور نشیم توخانواده، ماتو اسلام داریم وقتی دخترخانمی توسط محارم مرد خودش محبت نبینه، توسط یه دوسِت دارم ویه چشمک توخیابون جذب میشه...

رسانه های خودمون هم باید درست کارکنند...دستگاه های مسئول بایددرست برخورد کنند.

الان این دیش ها به راحتی دردسترس همه است. نصاب هاراحت می چرخن. طوفان اومده بود تو تهران این دیش هارو انداخته بود،یک پولی به جیب زدن این نصاب هاکه نگو! مردم شماره نصاب رودارن ،اونوقت نیروی انتظامی نداره؟اینها باید برطرف بشه...

عزیزان من! هر چیزی استفاده صحیح وغلط داره اما اون چیزی که ماداریم از رسانه غربی میبینیم آثار سوءش خیلی بیشتره...

والسلام



🔲 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج 🔲

  • علی میرزایی

جنگ نرم

عملیات روانی


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ