افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

اردوغان در جایگاه تعیین تکلیف برای ایران نیست

سرباز مهدی | چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

حسین طلا نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به صحبتهای اخیر رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در خصوص هشدار به ایران جهت پایان دادن به تبلیغات منفی علیه ترکیه عنوان کرد: دولت ترکیه و شخص اردوغان نه می توانند و نه در جایگاهی هستند که برای ما تعیین تکلیف بکنند.


وی ادامه داد: وقتی شخص اردوغان و حزب و همچنین رسانه های وابسته به او می توانند به راحتی سیاستهای ایران در منطقه را به چالش بکشند، ما هم می توانیم این مواضع را نسبت به آنها داشته باشیم.
نماینده مردم تهران در ادامه با بیان اینکه دولت ترکیه در ابتدا قصد داشت تا خود را به عنوان نمونه ای از دولت های اسلام گرای موفق خود را به سایر کشورهای اسلامی معرفی کند گفت: پس از ماجراهای اخوان المسلمین مصر و همچنین حمایتهای ترکیه از گروه تروریستی تکفیری داعش، دیگر دولت ترکیه آن دولت محبوب ابتدای روی کار آمدن نیست.

طلا با اشاره به این نکته که اردوغان باید به جای لفاظی در خصوص نخریدن نفت از داعش، این ادعا را در عمل ثابت کند تاکید کرد: امروز ادامه حکومت بشار اسد در سوریه در حقیقت اعلان شکست سیاستهای ترکیه در منطقه است.

وی با بیان اینکه هدف اردوغان از احیای دولت بزرگ عثمانی در منطقه، نفش بر آب شده است تصریح کرد: این عدم موفقیت طبعا عصبانیت هایی را در پی داشته و ما امروز این عصبانیت ها را در قالب واکنش دولت ترکیه به ایران، سوریه و روسیه می بینیم.

همچنین بخوانید : ترکیه هم تهدید کرد!

  • سرباز مهدی

اقتدار ما

ترکیه


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ