افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند

افتخار ما اقتدار ما

سر زد از افق مهر خاوران
فروغ دیده ی حق باوران
بهمن فر ایمان ماست
پیامت ای امام استقلال آزادی
نقش جان ماست
شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان
پاینده مانی و جاودان
جمهوری اسلامی ایران

ایران عزیز تو را برای تمام افتخاراتت دوست دارم ، به خاطر دین راستین شیعه، که باعث سرافرازیم می شود، و سعادت دنیا و آخرتم را تضمین می کند. بخاطر اینکه کشور و مردمان عزیزش مخصوصا، جوانان برومندش ولایی و ولایت مداری هستن ؛ دوستت دارم.به خاطر اینکه خونهای پاکی که برای اعتلای اسلام و قرآن و عزت انسانی و سربلندی این نظام و این سر زمین در سالهای متمادی بر روی تو جاری شده و خاکت را پاک مقدس کرده دوست دارم.

شبکه های اجتمایی
آخرین نظرات
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۰۷ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۹ - سیّد محمّد جعاوله
    ++++++
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۲۵ - سیّد محمّد جعاوله
    احسنت
  • ۱۴ ارديبهشت ۹۵، ۰۰:۱۲ - سیّد محمّد جعاوله
    عالی
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۸ - دانشنامه دفاعی
    ممنون
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۵۴ - سیّد محمّد جعاوله
    +
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۰۵ - سیّد محمّد جعاوله
    خوب
نویسندگان

ترکیه هم تهدید کرد!

سرباز مهدی | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ق.ظ
الان خبری خواندم از تهدید ترکیه، گفته اند اگر موضوع خرید نفت از داعش در ایران ادامه پیدا کند، ایران هزینه سنگینی پرداخت میکند!
من نمیدانم چرا سگ های آمریکا به خود جرات تهدید ایران را میدهند؟ در حالی که صاحب تمام آنها، آمریکای حرامزاده، نمیتواند هیچ غلطی بکند؟!
اصلا چرا نباید در مورد خرید نفت از داعش حرف نزد؟ حرف میزنیم تا ببینیم میخواهی چه غلطی بکنی.
ترکیه و داعش، دو موجودیت ننگین روی زمین هستند، که هم را کامل میکنند.هر قطره خون برادران و خواهران ما در سوریه، لبنان و عراق روی زمین میریزند، همان قطره های نفتی است که وزیر نفت داعش (پسر حرامزاده اردوغان) بین ترکیه و داعش، دو سگ جهنمی، مبادله میکند. آنها جدیدا برای ایجاد امنیت برای خرید نفت از دواعش، بد غلطی کرده اند و شمال هم پیمان و برادر ما، عراق را تصرف نظامی کرده اند. ظاهرا نمیدانند چه کسی در عراق رفت و آمد دارد. آنها شیر غران ایران را نمیشناسند! اسم سردار سلیمانی هم به گوش کثیفشان نخورده. کسی که اگر اراده کند، تمام نیروی زمینی ترکیه یک صدا میگویند : "بد غلطی کردیم"
و در ضمن، ایران را هم تهدید نکنید، ما همه سردار سلیمانی هستیم......
  • سرباز مهدی

اقتدار ما

ترکیه

دل نوشته


شخصی سازی شده توسط سرباز مهدی، مدیر این وبلاگ